Önskelista, version 2009

När jag var liten skrev jag önskelistor mitt i sommaren och julen kändes oändligt långt borta. Nu hinner jag knappt blinka så har ett år redan gått, så här kommer min önskelista, version 2009.

Skrivare, gärna laser

Calvin Klein Euphoria Spring Temptation (i första hand) eller Calvin Klein Euphoria Blossom (i andra hand)




Jokkmokksringen från Jokkmokks Tenn



Sture Meijers tavla Café IV




Sodastream vit eller grå
                    eller                   AGA Aqvia Exclusive Creme


Kommentarer
Postat av: Camilla(s nya hem)

Jösses vad snygg ringen var! Jag gillar såna lite annorlunda smycken, har tyvärr alldeles för få. Får nog skriva ner på min önskelista också. :)



Angående krukan du undrade över, maken fick den av sin pappa när han fyllde år men jag kollade under den och det står att den kommer från Blomsterlandet, kostade 39:- (fynd!). Jag var på Plantagen förra veckan och såg liknande där, de var lite större och fanns i tre olika färger. Hoppas du hittar!



Trevlig helg!

2009-11-27 @ 21:37:54
URL: http://www.camillasnyahem.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0