Hej då Umeå, jag kommer sakna dig

Under en och samma kväll hann jag med inflyttnings-, utflyttnings- födelsedags-, examens- och nytt jobb-fest med mina underbara vänner. Det känns spännande att börja en ny del av livet, men samtidigt kommer jag att sakna Umeå och de vänner jag har här. I morgon ska det sista packas och sen är det hej då Umeå. Lite vemodigt är det allt, efter alla dessa år. Jag hoppas att jag får en fin lägenhet snart, så jag kan börja inreda och göra ett hem av den. När jag börjar få ordning på saker och ting ska jag uppdatera hemsidan, jag lovar. Jag har ju hunnit göra klart min Cassandra-kalender och fått fina saker till min födelsedag. Tack mina vänner, vi ses snart igen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0