Pål Roger och hans vänner

Känner ni Pål Roger? Champagnen Pol Roger, alltså. Något säger mig att det inte riktigt uttalas Pål Roger, men det låter desto roligare. På julafton drack jag champagne med delar av familjen och jisses om det var gott. Så, i går kom jag på att det bara är två veckor tills jag fyller år. Champagne känns givande, för att fira att jag har avslutat min utbildning, om inte annat, men jag har inga champagneglas. Det hade varit roligt att ha lite finare glas, men samtidigt vill jag inte betala 300 kronor för ett glas som går sönder dagen efter. Disken, ni vet. Funderar på att köpa flera olika sorter också, istället för samma sort. Låter som om det blir glas-spaning på stan snart.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0